1402-09-21 16:30
373
0
87865
 با ورود شهدای گمنام به گلستان؛

عطر شهید شهر کلاله را عطرآگین می‌کند

 صبح روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه، شهرستان کلاله میزبان شهید گمنامی خواهد بود که فضای این شهر را با بوی خود عطرآگین خواهد کرد.

 به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، فرهاد شیبک، فرماندار کلاله در جلسه برنامه‌ریزی استقبال از شهید گمنام، با بیان اینکه صبح روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه، شهرستان کلاله میزبان شهید گمنامی خواهد بود که فضای این شهر را با بوی خود عطرآگین خواهد کرد، گفت: آرامش و امنیت، عزت و سربلندیِ امروز کشور را مدیون شهدا هستیم. خلوصِ پاک شهیدان و خون پاک ریخته شده آنان در سرزمین ایران، قابل‌قیاس با هیچ کاری نیست. حال که بوی خوشِ شهید، آسمان شهر ما را عطرآگین می‌کند؛ همت کنیم، از برکت حضور پیکر مطهر شهید گمنام، خیرات بگیریم.

 فرماندار کلاله در ادامه افزود: مراسم استقبال از شهید گمنام، روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه، از ساعت ۹ صبح، از میدان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود. مردم عزیز کلاله، با حضور پرشور خود در این مراسم، نشان دهند که قدردان خون شهدا هستند.

 سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم‌پور، فرمانده سپاه کلاله نیز در این جلسه اظهار داشت: شهید گمنام متعلق به همه است. ما افتخار داریم؛ با چشمِ دل به استقبال شهید برویم؛ تا از دعای خیر سرافرازان تاریخ و خوبان روزگار بهره‌مند شویم.

 در پایان این جلسه، اعلام شد که مراسم وداع با شهید گمنام، روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه، هم‌زمان با نماز مغرب و عشا، در مسجد امام حسین (ع) کلاله برگزار می‌شود.



انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.